måndag 11 oktober 2010

Alzheimers de lux

Borde nog inte berätta detta men samtidigt kan jag inte låta bli att bjuda på ett gott skratt. Även om det är på min bekostnad, men eftersom jag är av den personligheten att jag kan skratta åt mej själv och inte behöver ta mej själv på så stort allvar bjuder jag på den här.

I går kväll innan jag skulle gå och sova, ringer JE och berättar att resan hem över går bra, vi pratar om lite allt möjligt och även om den stundande älgjakten. Medans jag pratar med honom går jag runt och letar efter min mobil, efter att ha letat en stund utbrister jag upprört " Jag har förlagt min telefon och jag hittar den inte!" TYSTNAD...... JE utbrister men du pratar i den?!? Ny TYSTNAD......Jag utbrister och detta var för mej på allvar!?!

Kan lova att detta har föranlett till många skratt av både familj och arbetskamrater. Hoppas att även ni får dra på smilbanden :)

Och som sagt om du inte kan skratta åt dej själv kan ingen annan det heller.

Ha en underbar måndag, bjuder på ett citat av Herodotos " Det är omständigheterna som styr människan, inte människan som styr omständigheterna."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar