lördag 30 oktober 2010

Inte lätt när det är svårt!

Har lite logistik dilemma, men det löser sig nog när den tid kommer. Men just nu gnuggar jag geni knölarna lite extra, det är ju bra iof då får jag iaf klura lite problemlösning. Och det sägs ju vara mycket bra hjärngympa, och det är väl bra att något är i trim. Skulle hoppas att min kropp vore i samma skick, men det är nog så att jag kan inte få allt. ;)
I går blev det en väldigt låång dag, men jag är riktigt nöjd med att jag hann med det jag skulle göra samt lite till.

För er som undrar hur det är med Heitur, han har reagerat positivt på medicinen och rör sig utan smärta. Fick nog in åtgärderna i rättan tid, skönt för det finns inget värre än att se sitt djur ha ont. Och nu när jag ändå är inne på sjukdom så måste jag berätta att Buffy går numera som en rakét, vi har ju som sagt fått lov att utöka hennes fysiska aktivitet. Hon har mycket god fart och fin stil :)

Fick även igår telefonsamtal från en av våra valpköpare, han berättade att han så mycket nöjd över sin Björk. Som har visat sig vara mycket ståndfast han har fått fällt tre stora orrfåglar för henne, inte illa för en hund på 9 månader. Detta är glädjande för oss som uppfödare.

Ha en uppskattad lördag, bjuder på ett citat av M. Scott Peck " Det är endast genom problem som vi växet mentalt och andligt. "
Husse Lars-Erik och Björk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar