torsdag 28 oktober 2010

Varför?

Blir det inte alltid som vi tänkt oss? Är det en slump, ödet eller nån annan makt som styr. Ja inte vet jag och det känns som om det är en för stor analys för att jag skall ge mej i kast med. Men hur som helst så kanske våra planer blir lite annorlunda än det vi tänkt från början. Gör min sista em/natt sedan går jag på semester en vecka. Men som det ser ut nu blir inte min semester det den var tänkt att bli. Men men shit happens och jag börjar bli van det, men jag har något att se fram emot för i morgon efter att jag gått av mint skift....Då skall jag till Karlstad får jag bär hjälp skall jag köpa ny soffa, en fåtölj och en matta till stugan. Men det bästa av allt.....Jag skall hämta min nya dator :D

Har en bra dator idag men tyvärr börjar den bli lite till åren, och processorn/grafiken börjar bli sliten. Och då sker det som med oss gamla kärringar vi orkar inte multitaska längre :) utan att vi blir vrånga och stänger av.

Lite svårare att uppgradera mej själv, då kan jag iaf uppgradera mitt hjälpmedel.

Ha en uppgraderad torsdag, bjuder på ett citat av mej "Rostig spik sitter fast"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar