tisdag 11 januari 2011

Go dag!

Vilken dag vi hade igår jag och dottern, men jag hade ett stopp efter vägen. Mina projekt börjar ta form, tyvärr visade sig den första prototypen vara lite stor men formen var bra. Vi har massor av idéer och nu har jag lyckats få flera intressenter som vill utveckla mina idéer. Kul.
Men nog om det, jag och dottern hade en underbar dag på Ikea, vi tog oss tid att gå runt och strosa och bara vara. Hon (jag) köpte lite förvaringsgrejer till sin lägenhet, och jag köpte ett läckert tyg till kökssoffan. Samt en del smått och gott, konstigt att det går så mycket pengar när man är där ?!? :)
Vi var även och handlade lite mat, dottern har haft väldiga problem med sin mage. Och fick i förra vecka svar på prover och det visade sig att hon är laktosintolerant, så vi vart iväg och köpte in lite varor som är mildare för hennes mage. Nu måste jag själv påminna mej när jag lagar mat här hemma till henne, men det har kommit många bra produkter så jag tror att vi inte kommer märka någon skillnad på smak och konsistens.
Fick igår se att jag fått en nyårshälsning som jag totalt missat, skäms för det. Men bättre sent än aldrig bjuder på en bild av Avalonian's Be-Eddie "Eddie" och hennes syster Jo och kompisen Ayla. Eddie och Jo har en egen ö utanför Stockholm där de lever livet bland sjöfåglar och en och annan turist.
Ha en levande tisdag, bjuder på ett citat av Arthur Schopenhauer " Människornas avund visar hur olyckliga de känner sig, deras ständiga uppmärksamhet på andras göranden och låtanden visar hur tråkigt de har."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar