söndag 23 januari 2011

Helgen går mot sitt slut

Ja har kommit hem har hunnit med två skoter turer med hundar, välbehövligt. Bianca och gubben har tränat lite idag, även hon har fått provat springa med skoter bara runt på vårt gärde. Är viktigt att det vet exakt vilka signaler som gäller, för på leden kan vi möta andra skotrar.
I kväll skall jag skämma bort mej själv, gubben har åkt iväg för att köpa pizza. Och denna gång har jag beställt en pizza händer typ 2 ggr per år kanske.
I morgon är jag hel ledig och då skall jag fortsätta med att försöka nå botten på tvättkorgen, dottern kommer hem en sväng också det är alltid mysigt :)
Nu skall jag ta och utfodra hundar och sedan hästar, måste passa på att få in tillräkligt med syre eftersom jag inte har mer än ca 5 minuter ute luft på 25 timmar.
Ha en syresatt söndag, bjuder på ett citat av Benjamin Franklin " Trötthet är den bästa huvudkudden."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar