tisdag 18 januari 2011

Helomvändning

Ja igår var ingen bra dag, fram tills jag kom på jobbet :) Blev en super em/kväll och även om jag inte fått mycket sömn känns det helt ok. Idag kommer vi få besök av Avalonian's Bibi "Bianca" som skall vara hos oss ett litet tag, skall bli super spännande att få träffa henne igen. Kommer att lägga upp lite bilder när hon väl installerat sig.

Har nu på morgonen varit ute på värsta livsfarliga uppdraget, rasta hundar och mata hästar.....Själva momentet i sig är inte livsfarligt, men själva transportunderlaget, is, is och åter is. Hörde på radion att akutmottagningarna och ortopedmottagningar är fullständigt fullbelamrade av besökare, och jag kan tänka mej att de flesta är nog inte så glada över att behöva befinna sig där.

Så ta det nu lugnt i halkan både till fots och med bil.
Bjuder på ett citat av Mark Twain " Det finns lögner, förbannade lögner och statestik."



2 kommentarer:

  1. Jag skrattade gott när jag tänker på din väg till hästarna..... isbacke..=)Du får sätta på dig hockeymunderingen, hjälm, knäskydd, armskydd osv..vilken härlig syn :)) Men jag håller med...skittrist!

    SvaraRadera
  2. Funderar skarpt på att ta pulkan till stallet, fast risken är att jag svitchar och hamnar i älven :D

    SvaraRadera