lördag 1 januari 2011

God fortsättning!

Starten på 2011 var inte det ljuvligaste jag vet, men om allt kommer nu kan det bara bli bättre. Min bedrövliga flunsa har gjort återträde i min kropp, med hög feber och alla andra tillbehör. Som tårta på det fick jag i morse magsjuka, inte vinterkräksjuka, med det är lika jobbigt med tanke på att kroppen redan är belastad. Magsjuka har jag inte haft sedan jag var barn, och om jag skall vara positiv betyder det att jag antagligen blir yngre och yngre med åren.
Jag kände redan igår att något inte var bra, så jag var väldigt ordentlig under nyårsfirandet. Men vi hade en super trevlig kväll tillsammans med våra goa grannar, nu skall jag krypa till kojs och vårda min sjuka kropp.
Ha en godare fortsättning på 2011, bjuder på ett citat av James Agate " Nyårslöfte: Att tolerera idioter mer. förutsatt att det inte uppmuntrar dem att ta upp mer av min tid."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar