lördag 22 januari 2011

Stress dag.

Ibland kör allt ihop sig, och idag känns det surt. Jag har ett berg med tvätt som jag "borde" tagit tag i, har prioriterat lite annorlunda under veckan. Nu väller det över i tvättkorgen, och sedan skall jag köra grabben in till Arvika för han skall repa. Vilket innebär att jag inte hinner tvätta klart, när jag är tillbaka efter att kört honom är det bara att gå och duscha och fara på jobbet. Ja ja så är det när man vill bo på landet och när det inte finns kollektivtrafik. Men jag skall inte klaga för det är få förunnat att bo så här, men ibland skulle jag önska att typ spårvagnen gick rätt utanför fönstret :)

Nu skall jag ta och hänga en maskin för att ladda igen.
Ha en laddad lördag, bjuder på ett finskt ordspråk " Dagarna kommer en och en, inte i buntar."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar