fredag 28 januari 2011

Fredag :)

ÄNTLIGEN!
I dag kommer jag fara runt som duracell bunny, jag skal fixa och dona här hemma. Skall iväg och storhandla, och jag hoppas att jag hinner klä om kökssoffan. Gardinerna hinner jag inte få eftersom de är iväg på uppläggning :)
Vi har två löptikar i hus också, Akira och Eya är mycket glad över att ha en klok hane som inte hetsar upp sig i onödan. Nu väntar vi bara på att Buffy skall komma igång, lika bra att ta alla på en gång.

Idag är det gråkallt, men det gör inte så mycket eftersom jag har så mycket positivitet runt om mej just nu. Underbara Beisla kommer hit under veckan som kommer husse och matte skall iväg och göra utvärdering av primärvården i skåne, och då får vi förmånen att ha finaste tjejen här :)
Nej nu får jag ta och ladda upp för att fara runt likt en tasmansk djävul.

Ha en fartfylld fredag, bjuder på ett citat av Euripides " Säg mig vem du umgås med, och jag ska säga vem du är."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar