söndag 9 januari 2011

Tråkväder

Ja nu har det kommit....mildvädret :( det förde även med regn. Skall montera på skriskor på bilen inför min färd till jobbet. För en vinterälskare som mej är detta katastrof, jag har hellre kallt och snö, än slask och blask. Min tänkta skoter tur idag töar bort, men jag skall försöka ta promenaden med Akira idag och koppla på kätting. Jag skall ju ändå iväg på 16,5 timmes jobb, och det är skönt att fått i sig luft innan.

Jag räknar även ner för nästa helg kommer bli så spännande och jag har så mycket pirr i magen inför den :) Det har blivit en mycket populär satsning, och jag är så glad över att fått förmånen att delta. Det skall också bli väldigt roligt att få träffa alla de underbara trevliga personer som vi lärde känna i samband med våra aktiviteter.

Vi har även en annan aktivitet samma dag VARG jakt, vi har ju som sagt en varg som stryker runt våran gård och jag hoppas innerligt att den J****N blir knäppt. Skall vi ha varg se då till att den är i skogen annars kan dessa balkongromantikerna från städerna gärna ha dom hos sig.
Och jag behöver inte få kommentarer på min åsikt och passar på att påminna om att jag kan se vart ip adressen kommer från.

Appropå ip, det är din dators typ personnummer, jag har även en tracker som ger mej en kartbild över området där ditt ip befinner sig. So guess what I know who you are :D
Alla är välkomna att läsa min blogg, med de som läser i skvaller syfte "som jag vet finns" kan leta upp en annan blogg att terrorisera flera gånger per dag.
Ha en tö fri söndag, bjuder på en dikt av mej


Kall och vit ligger snön
och i den avtecknar sig vintern så skön.
I ditt mjuka hölje finns många spår
och nästa helg jag hoppas att vi dej får.
Jag ser hellre att du färgar snön röd med ditt blod
än att du får fortsätta bygga upp ditt mod.
För jag litar inte på att dej vilsna gråben
jag hoppas att din timma inte blir sen.
Öga mot öga du och jag stod
då vek du undan för ensam har du inget mod.
Du för nära min flock kom och du har gjort mej arg
så därför skal du ** din usla varg.

1 kommentar:

  1. Jag håller med! Slask & blask är avskyvärt! BLÄ.... vi får hålla tummarna att det blir fortsatt kallt lite till... Ha en fin kväll :-)

    SvaraRadera