tisdag 4 januari 2011

Pigg och glad

Wow, vilken känsla att vakna tidigt av rätt anledning. Har varit ute och busat med hundarna, skottat snö och hälsat på hästarna som jag knappt sett sedan nyår. Kom igår på att det inte blivit publicerat några provtillfällen ännu, tur att det finns de som har full koll. Tusen tack, är ju en planerare och vill gärna vara ute i god tid.
Sedan gör jag en påminnelse om att stavning och särskrivning på min blogg säkert är helt bedrövlig, och jag är fullt medveten om detta fenomen. Jag är dyslektiker och tyvärr slinker det allt som oftast igenom både felstavningar och annat tokigt. Men ni är ändå välkomna att besöka mina vardagliga tokerier, så länge ni kan ha överseende för detta :)
I morgon kommer vi få besök av Avalonian's Beisla, husse och matte skall på kalas och då får vi privilegiet att ha Beisla här.
Ett annat glädjeämne är att det snöar :) I morgon skall jag göra skidpremiär, struntar i att jag inte hittat nya pjäxor. Skall jag komma ut får jag plågas lite :)
Ha en glad tisdag, bjuder på ett citat av S.L.R. " Nyfikenhet är att villigt, stolt och ivrigt erkänna sin okunnighet."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar