måndag 10 januari 2011

Valet och kvalet

Funderar på att åka in till Karlstad för ett besök på Ikea. Samtidigt har vi ett fantastiskt fint väder med sol och -1, vilket är en skam att inte utnyttja. Dilemmat är att mitt tyg på kökssoffan är helt utslitet och jag behöver ett nytt, och sedan skulle jag även vilja köpa några fina blommor och kanske gardiner och nya lampor till köksfönstren.
Natten har inte varit den bästa, har inte kunnat sova så bra. Lyckades nog knäcka till lite här och där när jag halkade omkull igår, inget allvarligt men ryggen och ena knät påminde mej om att jag gör mej bättre på två ben än sprattlandes på rygg.
Nej nu skall jag verkligen ta och besluta mej för vilket jag skall göra. Vad resultatet bli får ni nog veta.
Ha en beslutande måndag, bjuder på ett citat Oscar Wilde " En cyniker är en människa som vet priset på allt men värdet på intet."

2 kommentarer:

  1. njut solen och vädret allt det andra finns kavr...på gott & ont :-)
    Hur som ha en skön dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skall njuta solen fast i Karlstad med dotter :) Och så hoppas jag att prognosen är lika fin i morgon då jag är ledig hela dagen :)
    Ha en skön dag du med
    Kram :)

    SvaraRadera