måndag 3 januari 2011

På benen

Efter ett par dygns rent h-vete, har jag idag ätit. Har inte kunnat inta fast föda sedan nyårsafton, känner mej dock som om jag blivit överkörd av tåget och även överbackad av bussen. Men nu kan det bara bli bättre, jag har idag varit vaken större delen av dagen vilket bara det är en prestation. Till helgen jobbar jag så det är bäst att ladda upp all energi jag kan efter denna totala urladdning.
Kan lova att jag har verkligen haft all sympati riktat mot mej själv under dessa dagar, men ibland har vi alla rätt att tycka lite extra synd om oss själva.
Men nu börjar krafterna återkomma och med det även vardagensrutiner, min jakt på de perfekta pjäxorna kommer fortsätta. Men först skall jag igenom en jobbhelg, och sedan skall vi med på NGK skogssatsning idedugnad vilket kommer bli höjdpunkten i januari.

Nej nu skall jag faktiskt lägga mej framför tv och vila lite, blir lite lätt yr i mössan fortfarande.

Ha en utvilad måndag, bjuder på ett citat av André Siegfried " Antipatin analyserar bättre, men det är bara sympatin som förstår."

2 kommentarer:

  1. Skönt att du blir bättre.. även om det tar sin tid. Hoppas du hinner bli frisk innan det är dags för jobb igen.. styrkekramar från mig

    SvaraRadera
  2. Tack, det har varit en pärs! Men går åt rätt håll nu. Och jag börjar jobba fredag eftermiddag så jag hinner nog bunkra kraft tills dess. Kram :)

    SvaraRadera