onsdag 26 januari 2011

Nu börjar det bli lite..

För kallt, missförstå mej rätt! Jag gillar vintern, men när vi går från -0,5 ner till -20 på några timmar tröttnar jag. Nu skulle jag vilja har -5 konstant i en månad TACK!
Mina skoter turer som var tänkt idag fryser inne, så med andra ord får jag ångra att jag låg på sofflocket igår. Så går det sa Bill till Bull :(

Får passa på att köra lite dressyr istället, håller på att förbereda lite inför helgen också.
En annan glad nyhet är att jag har beställt skidpjäxor :) Har ju tjatat om att jag får så ont i mina fötter, gubben hittade en Nederlänsk sida som säljer allt möjligt i skidväg. Har nu fått tag i den pjäxa jag vet att mina fötter kommer överrens med :)

Så nu har jag en utrustning till salu:
Skidor ny pris: ca 2600:-
pjäxor nypris: ca 1300:-
Binning nypris: ca 650:-
Utrustningen är använd ca 1 mil, med andra ord inte ens inkörd. Jag vill ha 3000:- för allt bilder från butik.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar