tisdag 27 september 2011

Gäsp!

Hemkommen från Karlstad/Kil, slog nog rekord på olika sätt när jag steg in till verkstaden i morse 08,45. Men det viskar vi bara om ;) Bilen blev inte klar så jag fick åka hem i lånebil och köra tillbaka igen i morgon. Är rejält trött efter att inte sovit hemma, men det går nog över bara jag får lite mat i magen och sedan få komma mej ut och träna.
Fick tillfälligt hjärtstopp på väg hem...Plötsligt ser jag en gulväst som vinkar på mej, ja ni gissar helt rätt. Rabblade en fin liten ramsa och saktar in för att ställa mej på angiven plats, ner med rutan och fram med den lilla rosa lappen. Och en röst säger nykterhetskontroll och körkort tack! Att jag inte sög ta i han och gav han en puss är ett under :) Men jag var iaf nykter och tog tacksamt emot viltinformationen som de delade ut, min lyckliga stjärna höll mej sällskap idag. I morgon på min lediga dag skall jag på ryggkurs, vilket är mycket nyttigt och något som jag gärna offrar ett par timmar åt på ledigtid. Ryggen är en viktig del av kroppen och få tips och råd hur man bäst tar hand om den kan aldrig bli för många.
Ha nu en omhändertagen tisdag, bjuder på en go låt och en bild som Alex tagit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar