torsdag 15 september 2011

Tack och lov!

Fick ta på leverantören av mina D-ringar igår, och de kommer skicka nya ringar till mej. Jag ber än en gång om ursäkt för dröjsmålet, men pga av semestertider od. har det dragit ut på tiden. Nu får jag förhoppningsvis en kraftigare modell och inte nån metallfärgad gipsmodell :) Nu väntar jag bara på tyg, visat sig att producenten har lite problem med att få fram den neongula varianten men än så länge har jag några på lager.
Håller på och packar inför helgen, skall ju gå prov på lördag och måla på söndag så jag behöver bara praktiska kläder. Men jag vet hur det är, väskan kommer att vara överfull av bra att ha. Skall även en tur in till Arvika och vad jag förstått som är vattennivån farligt hög för översvämning igen. Denna gång är det de tre flickorna som följe med upp, då kan killarna få det lite lugn och ro och slippa pilska löp Eya. Akira är ju över sin värsta period och går nu bara runt och morrar åt killarna, Max blev lite för närgången för sitt eget bästa för ett par dagar sedan...lovar att han satt som ett frimärke i väggen. Där är det inge kära mor inte...
Nepp nu skall jag ta och fortsätta med packning.
Ha en bra torsdag, bjuder på en låt som nu ligger i samlingen träningslåtar :) Obs ingen vaggvisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar