lördag 24 september 2011

Avundsjuk!

Ibland kan jag bli lite avundsjuk på gubbens jobb, fast egentligen inte. Han reser överallt men ser väldigt lite, men nu på söndag åker han till Island. Han kommer iofs inte se så mycket av landet men ändå! Ja ja lika mycket som jag tycker att han har en massa fördelar tycker han att jag har det bättre som får vara hemma. Undrar om vi människor någonsinne blir nöjda över livets lott? I går hade vi en trevlig dag/kväll hos mina föräldrar, var skönt att bara sitta och prata och mysa lite. Nu skall vi ta en snabbis ut i skogen och se om vi får pippi. Jag är också fruktansvärt besviken på att Eya kom i löp så vi missade NM skog :( Riktigt riktigt besviken. Men vi får hoppas att fåglarna är hemma nästa helg i Älvdalen.
BTW vilket otroligt fint höstväder vi har haft nu de sista dagarna, det är mer än underbart. Ha nu en fantastisk lördag, bjuder på en bild som Alex har tagit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar