måndag 12 september 2011

Snabba vändningar!

Ja ibland hinner man inte ens blinka utan att något nytt händer. Men skönt är väl det, vad vore livet utan lite impulser. Har avklarat min första dag efter semestern, och den gick så fort att jag inte ens han blinka. I morgon skall jag göra em/natt sedan är jag klar för denna vecka. Men jag har sysselsättning ändå, efter natten skall jag hämta tak i Karlstad som jag tar med upp till Mässlingen på fredag. Och nu till min impuls, blir inget husmåleri på lördag jag kommer starta Buffy på jaktprov istället :) såg att de hade lediga platser på lördag och kunde inte motstå. Ja då får vi hoppas att vi får fint väder och lika mycket fågel som jag hade sist jag var uppe.
Skall bli trevligt att träffa vänner och bekanta på prov igen.
Nu skall jag koka lite vatten till honungen och försöka bota min såriga hals och hesa stämma.
Ha en trevlig kväll, bjuder på en gammal go låt av ksmb "kult"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar