torsdag 8 september 2011

I fas!

Nu är läget helt under kontroll, och jag håller på med att koka Römmegröt. Skall bli norskt tema ikväll, römmegröt och spekemat. Fast spekemat på mitt sätt utan får/lamm ;) Skall bli intressant om våra vänner uppskattar römmegröten som kan vara lite speciell första gången man smakar det. Själv åt jag det på en säter i Gulbrandsdalen första gången, var skeptisk men lärde mej snabbt att uppskatta den släta gröten.
I överigt så har jag två knäppa hanhundar, Yes har Akira bestämt sig för att verkligen reta upp...Den lilla stackaren, medans hon morrar och visar tänder åt Max. Märkligt hon har alltid varit totalt ointresserad av honom, men så är det väl även med oss vi rullar inte runt i halmen med vem som helst ;)
Nu är gröten färdig, och jag skall knäcka mej en cider och njuta av att det snart är helg och sörja över att semestern snart är slut.
Ha nu en njutningsfull kväll, bjuder på en underbar låt av en lika underbar artist.

1 kommentar:

  1. Hei!
    Vil bare ønske dere alle en fin helg! Å skitt jakt!!!
    Hils så mye :o) Gi Vilja en klem fra meg.....

    SvaraRadera