onsdag 21 september 2011

Flitig!

Vaknade 0514 och fick inte sova mer, men låg och latade mej eftersom jag inte behövde gå upp förrän 30 min senare. Har gjort min första av två arbetsdagar denna vecka, samt hunnit med ett möte samt kört två varv träning. Men fy usch och blä vad seg jag var idag, men det kan bero på den härliga träningsvärk som jag fick från igår. Om det beror på de nya träningsskorna är jag impad, har nog aldrig haft sådan träninsgvärk i baken förr :) Det enda som är nackdel är att de är inte utformade för att springa i, så nu måste jag börja anpassa min träning till gång och jogg och altenera. Har fuskat líte dessa dagar och joggat ändå men jag får lite ont i fötterna.
Nu skall jag ta och äta lite middag, och jag hoppas att även ni haft en flitig onsdag. Bjuder på en ny låt av en grupp som jag precis blivit introducerad för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar