onsdag 28 september 2011

Ynklig värre!

Men mitt ben håller på att ta livet av mej tror jag! Om jag inte vetat bättre skulle jag tro att jag hade en fraktur. Men jag fortsätter knapra smärtstillande och lägger på bluelotion (som faktiskt är en salva för hästar) så då kan det inte annat än att bli bra. Jag hoppas innerligt att vi inte behöver hoppa runt på ryggkursen för det kan inte denna invaliden göra. Hoppas också att den nya stereon i bilen kommer funka, har ju faktiskt fått en uppgraderad version ;) så är det när man köper nått bör det ju funka.
I nátt kommer dottern och gubben hem, gubben har varit ute på en skandinavian resa, Norge, Danmark, Island, Danmark, Sverige, Danmark, Norge och slutligen Sverige allt detta sedan i söndags... Men som sagt dottern kommer hem och det ska bli mysigt att träffa henne igen känns som såå väldigt lång tid sedan sist. Fast i själva verket har det "bara" gått lite drygt en månad.
Ha nu en mysig onsdag, och jag bjuder på en låt av en ung norska med en särdeles fin röst. Och en bild som Alex tagit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar