söndag 4 september 2011

Jämtland, Dalarna och slutligen Värmland!

Men andra ord hemma, fast jag är ju även hemma borta! Rörigt? Nej jag har ju två paradis på jord, gården i skogsnatursköna Mangskog och stugan i fjällsköna Mässlingen. Inget märkvärdigt men mina små pärlor, och ja jag känner mej priviligerad. Resan gick bra om än lite långtråkig, var rätt trött kände jag så jag fick lov att stanna till och få lite luft. Är slitsamt med semester, blir så trött av det :)
Denna vecka får jag focusera på tvätt, städ och förberedelser inför helgens olika äventyr. Med andra ord blir det som vanligt en händelserik vecka i Der Nole hos Avalonian's ;)
Nepp nu skall jag ta och mysa lite med de hundar som jag inte sett på en stund, vackra Eya och ståtlige Max.
Ha en bra kväll, bjuder på en svensk låt Den Svenska Björnstammen.. Wow, så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar