torsdag 29 september 2011

The wheel is spinning!

Nu hoppas jag att jag hinner med, dags för em/natt jobb idag. Känns som om jag inte hunnit komma hem från förra det har gått lite fort sedan tisdag. I natt kom dottern, och hon har nu på morgonen varit hos tandläkaren...Hon hade med sig present jag har fått två nya häftiga nagellack :) illgrönt och turkosmetallick. KUL! Men nu måste jag bara få hyffs på naglarna igen.
Har lite funderingar på och testa om mitt ben vill samarbeta igen, hade vilodag igår. Blir nog en lugn power walk, och jag behöver kanske inte gå så långt. Det känns bättre! Risken är att jag får stresslegs i kväll på jobbet annars och det är så slitsamt.
Fick present av mannen igår också höll nästan på att glömma det :o Jag har helt slut på doft, och är väldigt kräsen vill att det skall lukta fräscht och lätt. Avskyr tunga mörka dofter, fick en flaska som heter Clean fresh laundry "dyr" men värd varje öre. Sedan fick jag även en annan som jag kan ha på kvällen "fest"!
Nej nu skall jag ut och njuta av solen som kommit med stormsteg är nästan sommarvärme ute.
Ha en varm torsdag, bjuder på en låt av den underbara tjej jag bjöd på igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar