måndag 5 september 2011

Regn!

Finns inget väder som jag avskyr mer än det vi har nu! Har iofs nämt det ett antal gånger här på bloggen, men nu kommer det igen...Regn, regn och åter regn, och kom inte med att det finns kläder..Ha om det finns något företag som kan garantera att de har kläder somär absolut regntäta utan att man drunknar innifrån, hör av er! Tvi vale för detta eviga läckande.
Ja då var dagens klagoruta gjort, annars har det inte hänt värst mycket. Men jag har varit i Karlstad och hämtat hundgrinden som jag hade beställt. Snacka om service.. Kommer dit och räknar med att hämta grinden och åka hem och sysselsätta gubben. Men icke sa nicke KE produkter är inte bara Sveriges billigaste de har en förträfflig service, på ett kick så var grinden monterad och klar. Samt att jag även fick en bonus mojäng ifall det regnar och jag måste ha luckan öppen. Pris 1600:-  KE Produkter >>>.
Ha nu en solig måndag, bjuder på en låt av en artist som bara är för bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar