tisdag 13 september 2011

Usch!

För ett tråkväder, det blåser och regnar mitt absoluta favorit väder, NOT! Vaknade med huvudvärk och är allmänt mosig, men det hör hösten till. Nu väntar jag bara på att det vänder och vi får de härliga kylslagna dagarna med fint höstväder. Annars kan det hellre börja komma snö är detta blaskväder, blir en rejäl latar dag innan det bär iväg på jobb med inledande schemamöte först. Borde egentligen ut och röra på mej men mitt huvud är inte överrens med resten av kroppen. Har inte blivit någon träning alls nu på super länge, och jag börjar få abstinens. Men jag har köpt en tidig födelsedagspresent till mej själv :)
Första gången jag kostar på mej riktiga träningskläder. Men jag har förtjänat dom. Skorna är Reebook easytone, har länge tänkt köpa den typ av sko. De hjälper till att träna fler muskler, det blir som att gå i djupsand när man har de på sig.

Nu får ni har en fin dag, bjuder på ett citat av William Shakespeare
" Älska eller hata mej, båda är till min fördel. Om du älskar mej finns jag alltid i ditt hjärta. Om du hatar mej finns jag alltid i dina tankar."

1 kommentar:

  1. Härligt med nya kläder! Man får massor av extra energi:-) Kram

    SvaraRadera