torsdag 8 september 2011

Desperation!

Jag har hur mycket som helst att göra, men lusten infinner sig inte. Men som vanligt jobbar jag bäst under press, bara det att tiden börjar bli knapp och berget av to do växer lavinartat. Solen skiner och vädret är på topp, och jag vill göra annat än att städa och dona. Men har jag inte blivit av med latmasken tidigare får jag stå mitt kast, igår blev det inte av för jag hamnade i Karlstad istället. Och när jag kom hem var det bara att fixa middag och sedan lite vanligt småplock. Vi firade gubben också, med lite gott framför True Talent.
Men nu skall jag försöka inta övervåningen för att jobba mej neråt, åka iväg och handla lite. Och sedan i kväll kommer våra goa vänner och Yes uppfödare från Kungälv. Resten av helgen kommer gå i hund och jakt. vilket är en fin avslutning på semestern.
Ha nu en fin torsdag, bjuder på en låt från Idol :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar