tisdag 6 september 2011

Akut lathet!

Har blivit drabbad av latmasken, han har bitit sig fast och slukar min energi men hull och hår! Till sin hjälp har han skitväder i form av regn. Fast jag får åtminstånde gjort lite här hemma, som tvätta lite kläder mm. Och ha lite ångest inför det faktum att min semester är snart slut, men jag är ganska säker på att min energi snart återvänder. Har en del spännande saker på gång vilket vi ser fram emot, fast än så länge råder ordnat kaos. Är ju bra att trots lite kaos finns en någorlunda lösningsorientering, eller prioritering eller planering beror på vilket ordval man vill använda. Tänk hur det kan bli nu spricker himlen upp och solen försöker ta över, jöss nu håller vi tummarna över att hon vinner kampen mot dessa surmolnen.
Nu blir det till att skynda på för att få undan tvätten och då kanske jag även vinner kampen mot latmasken.
Ha nu en olat tisdag, bjuder på en låt som passar mej idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar