måndag 26 september 2011

Tomhet!

Idag är det påtagligt tomt här hemma, vädret är grått och trist. Tänkte hinna med nån träningsrunda innan jag går på nattjobb, ska bli så skönt när nya schemat börjar gälla då jobbar jag nästan aldrig nätter. Kommer att kännas i plånboken men jag kommer nog må mycket bättre och inte vara så trött. Är nog inte konstruerad för oregelbundna tider, så jag glädjer mej verkligen till nya schemat.
Igår fick jag världens komplimang, var nog det som fick ett leende på mina läppar i en dag som var fylld av nedstämdhet.
Är riktigt kul att få en bekräftelse på att mitt hårda arbete gett resultat, jag växer som person och tillåter mej gilla det som faktiskt andra ser mer än jag själv. Har faktiskt på lite drygt ett år kapat 24 kilo. Jag svälter mej inte, utan jag äter mer men rätt och jag tränar, träningen är väl det som jag kanske missbrukar men det är så kul :D
Hoppas att ni får en motiverad dag, bjuder på en låt av ytterligare en favorit "ny" och en otroligt kul bild som Alex tagit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar