torsdag 31 mars 2011

Så trött!

Varken huvud eller kropp vill nå ett samarbete idag... Ögonen hänger på trekvart, och jag vandrar runt likt en zombie på raveparty. Men det är bara att bita ihop och komma igen :) Lovar att efter helgen har jag mer energi än tidigare, jag skall ju åka och njuta av mitt personliga lilla paradis. Eftersom grabben skall spela på UKM så måste vi ta med hela flocken, går som sagt inga kommunikationer hem till oss från Arvika, så han åker till Kil med tåg på fredag och även tåg till Arvika på lördag för att kunna spela. Sedan får vi hoppas att morfar är snäll och kör hem honom när han åker tillbaka till Kil på lördag kväll. Det är helt SJUKT att det inte kan gå en buss under helgen, men det räknar väl med att folk i glesbygden bara sitter hemma och spelar på läppen i helgerna!?! Detta gör att jag måste vara hemma i stugan under dagen, kan ju inte lämna pissenisse (Yes)själv en helg dag. Nej nu skall jag ta och fortsätta röja och packa, vore bra om vi slipper komma upp mitt i natten... Ha en bra dag, bjuder på ett citat ur Svenska arméns överlevnadsbok " Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar