onsdag 16 mars 2011

Onödigt!

När jag kom tillbaka till röntgen visade det sig att de råkat ut för förseningar, vilket innebar att chansen för att jag skulle komma in överhuvudtaget var ganska liten. Jag valde att få tid en annan dag, så på måndag skall jag åter ner till Göteborg för att ligga instängd i en MR.
Jag fick svara på ett frågeformulär, sista frågan löd är du rädd eller upplever du obehag av trånga utrymmen? Jag svarade spontan nej, men nu har jag funderat lite på min resa hem. Jag har aldrig varit utsatt för direkt trånga utrymmen, så hur jag kommer reagera blir måndagens bekymmer. Är ganska säker på att jag inte lider av klausfobi! Det som är töligt är att behöva köra 66 mil ytterligare en dag, särskilt när vädret är som det var idag...Wow helt magiskt, kände riktigt hur vårkänslorna sprudlade. Det hjälpte säkert en hel del att det inte fanns en enda liten snö rest från Mellerud och ner. Är glad över att vi har snö kvar är ju så mycket trevligare att ta på skidor eller skoter ut i naturen med solen som reflekteras i den vita snön...Det är kärlek dä!


Och idag har jag fått svaret jag väntat på...Iiii va spännande det kommer bli. Mer om detta nån annan gång, nu skall jag pussas med mina svartingar.
Ha en fin kväll, bjuder på en bild från höränne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar