lördag 19 mars 2011

Regler och bestämelser

Detta är bra att veta! detta skall jag veta!! Oj oj oj, vilken djungel Fast bara man läser och pluggar in de olika olikheter kontra likheter skall det nog gå bra. Men jag är glad att jag är lite av en paragrafryttare annars hade det nog blivit tungt. Jag är ju lite av en nörd när det gäller §, erkänner att jag faktiskt läst både brottsbalken, arbetstidslagen, arbetsmiljölagen samt civilrätts lagen endast för att jag hade lust:o
Nu har vi ca 5 träffar kvar innan det är dags för uppskrivning, sedan blir det att söka utställningar för prov och aspirant tjänstgöring Var väldigt nyttigt för nu har jag även lite mer kött på benen om de nya utställnings reglerna, om det är till det bättre vet jag inte ännu men det kommer tiden utvisa. Det som var lite kul är att 6 av 8 har jakthundar, verkar som om jakthunds folket inser att skall man värna om sin ras krävs att man är på plats :) Blev ju lite prat utanför kursmaterialet oxo;) en deltagare är ordförande i svenska stövar klubben och även jaktprovs domare, kul att få en liten inblick i andras världar.
Nej nu skall jag ta helg och njuta av min lediga dag, i morgonbitti väntar jobb.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar