tisdag 22 mars 2011

Snart!

Nu räknar jag ner iför helgen tripp, var en stund sedan jag var uppe på GC. Och enligt rapporterna skall det finnas gott om fågel, är spänd över att få se hur Buffy tacklar att går aktivt en hel helg. Jag hoppas också att hon får chansen på fågel, vore trevligt att få se om poletten trillar på plats :) Detta blir ju hennes premiär! Jag har inga större förväntningar på henne just nu, hon blev tyvärr lite curlad med under sin tid som konvalecent. Vilket innebär att hennes öron inte alltid funkar tillfredsställande, men hon är ung och jag tror inte på att stressa fram en hund till resultat. Men nu är det dags för henne att sluta vara mammagris och börja bli självständig, med på kursen kommer även syster Beisla, Be-Eddie samt Bibi "Bianca" med andra ord kommer Avalonian's dominera :) Skall blir kul att träffa alla glada igen, vi har en fantastisk härlig stämning inom satsningsområdet. Ledordet hjälpa inte stjälpa, har faktiskt aldrig hört någon yppa något negativt om någon hund, uppfödare, person eller något annat utan fokus ligger där det skall på sig själv och sin hund.
Ha en fokuserad tisdag, bjuder på en låt som snurrar på radion. Men jag tycker att texten är så bra och går att placera in i många olika sammanhang, om hur vi offrar oss för någon och får inget tillbaka sedan skadar det inte att han faktiskt sjunger bra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar