söndag 20 mars 2011

Iväg!

Japp om ca 12 timmar sítter jag i bilen på väg ner till Göteborg igen! Just nu frågar jag mej om jag kommer orka köra resan fram och åter. Men jag vet att när klockan börjar ljuda är jag snabbt i kläderna och iväg, skall bli skönt att få ett svar och en ev åtgärd vad det nu blir. Har nyss kommit hem från jobbet, och insett att två dagar med strålande väder försvunnit och jag har endast njutit genom fönstret. Och i morgon går hela dagen i bilen, på tisdag jobbar jag hela dagen, onsdag hoppas jag att jag hinner ute en sväng innan jobbet. Torsdagen får jag viga åt packning, fredag blir det en resa upp till ljördalen och Gordon castle :) Vi är fyra deltagare från vår b-kull, vi har en träningshelg där genom NGK skogssatsning.
Jag kommer ha med Buffy, har inga förväntningar på henne eftersom det är första gången hon kommer att släppas på fjäll och i fågel. Hon har inte tränats pga av sin skada, men nu är det dags för henne att få prova sina "vingar". Och jag får ett ypperligt tillfälle att träna skidåkning, har ju fuskat lite här hemma men jag har långt kvar innan jag kan starta prov med skidor på. Jag måste verkligen jobba på min rädsla nedför och fart :)
Nej nu skall jag ta och slappa resten av denna dag, försöka ladda lite batterier för att orka veckans alla måsten.
Ha en laddad söndag, bjuder på en låt som jag borde ta till mej lite mer av! I believe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar