onsdag 16 mars 2011

lång lång dag

Har jag att vänta mej. träffade läkaren kl 11, han remitterade mej vidare till MR. Han misstänker att jag kan ha nerver som ligger i kläm i nacken. Tyvärr fanns det inga akut tider på röntgen men de kanske sulle kunna klämma in mej vid kvart över tre, annars blir det en väntan till åtta i kväll. MR undersökningen tar 60 minuter...Har även fått med en remiss till sjukgymnast, så jag får lte itips på rörelser jag kan göra annars är det en väntan på röntgen svaret. Och om det blir operation får jag svar på efter den 30 mars då vi har en telefontid inbokad. Ja då vet ni vad jag pysslar med idag...sitter på ändan och väntar "trök".
Ha en trökfri eftermiddag.

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummen att du kommer in snart! Trök att vänta & vänta...

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det ordnar sig på bästa sätt !!
    Kram

    SvaraRadera