fredag 18 mars 2011

Hemma!

Ja då har jag kommit hem från jobbet eller rättare sagt jag var hemma strax efter nio. Men bytte bara kläder och for ut i skidspåret, för att sedan ta en skoter tur. Men nu är jag hemma och funderar på att äta lite frukost :o ja haft fullt upp med annat. I eftermiddag skall jag försöka hitta drop in tid åt mej och grabben hos frissan, ser för tillfället ut som en av rumpenissarna i håret. Kan inte skylla på bad hair day...jag lider av dåligt hår alltid!
Men i eftermiddag lägger jag min tillit till att en frisör kan reda ut mitt elände åtminstone för idag.
I morgon skall jag på kurs, det ser jag fram emot. Vad det är för kurs det är Värmlands kennelklubb som anordnar ringsekreterar utbildning, skall bli lite spännande vem vet har jag tur kanske man blir auktoriserad Detta gör jag för att jag tycker det är intressant och för att få kunskap som jag inte besitter. Vet att när jag utbildade mej till domarsekreterare för häst fick jag massor av kunskap som jag haft oerhört nytta av i mitt hästeri.

Nej nu måste jag ta och äta lite frukost jag känner att magen skriker efter lite fyllnad.
Ha en lärorik fredag, bjuder på ett citat av Krates " I valet av okunskap och dumhet - välj okunskap, den kan botas."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar