lördag 12 mars 2011

En bra dag!

Idag har det gått i full fart, jag har bakat och vi har haft ett litet firande av dottern. Första gången jag bakar med laktosfria produkter, och det gick bra även det. Nu är dottern hos kompisar och firar säkert järnet :) Ja ni vet själva vad ni gjorde när ni var 19!

Själv skall jag snart krypa till kojs, har ju lovat bort mej på jobb i morgon. Men det gör inte så värst mycket jag blir ledig på måndag istället, vilket är skönt då får jag en rejäl långledighet. Sedan har jag fått svar och nästa lördag skall jag börja en utbildning, känns som en spännande utmaning och om inte annat lär jag mej säkert en hel del. Väntar även besked från en annan utbildning, men det verkar som det tar väldigt lång tid innan jag kan få svar på min mail förfrågan som jag gjorde för drygt 2 veckor sedan. Men i morgon måste jag få ta på en vikarie som kan jobba min lördagnatt nästa helg, annars blir det ingen utbildning på mej....Håll en tumme för att det löser sig.

Ha en god natt, nu skall jag gå och krama kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar