torsdag 10 mars 2011

Abstinens!

När jag åkte till jobbet i morse lyckades jag glömma min telefon hemma...ABSTINENS! Jag har känt men halv hela dagen, tänk vad tekniken ställer till med. Frågan jag ställer mej är hur klarade vi oss förr???? Jo det gick alldeles ypperligt, fast jag måste säga att jag föredrar att vara nåbar och kunna nå.
Oavsett så överlevde jag dagen utan större men :)
Nu tar jag helg, från jobbet men har massor att göra här hemma, förhoppningsvis skall jag ÄNTLIGEN få på mitt nya sofftyg ;) Tusen tack för hjälpen E. nästa gång skall jag försöka vara mer nogrann när jag mäter och klipper.

Men inget misstag utan att jag en lärdom får.
Ha en läraktig torsdag, bjuder på tre bilder som Alex tagit och som han deltar med på en fototävling.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar