fredag 25 mars 2011

Alltid redo!

Jag for runt som en iller här hemma igår fejjade och samtidigt packandes inför helgen. Som vanligt begriper jag inte att det blir så fullt, har ju inte med nått?!?! Ryggsäcken är knökandes och min Ikea trunk sprick färdig, lovar och svär att jag måste ha med allt! Ja det lär jag bevisa mej själv om på söndag när allt skall packa upp igen...
Hör och häpna vi försov oss i morse :o dottern var hemma och hon brukar vara vaken tidigt, men varken hon eller jag hade lust att lämna drömmarnas värld. Den stora skrällen är att sonen fick väcka upp oss och det är mer än sensation! Han kan med lätthet sova till två-tre på eftermiddagen, men nu var det han som fick ruska liv i oss. Blev en något stressad start på morgonen men de hann med bussen, och jag har nu fixat hundarna, hästarna och städat av golven. Nu intar jag lite frukost för att sedan åka och hämta Avalonian's Be-Eddie och matte, de anländer med tåget sedan går färden vidare upp till Beisla där vi skall få oss lite lunch....Lyx...:)
Kommer bli dåligt med uppdateringar under helgen, som ni vet är det hutlöst dyrt att använda telefon i Norge.
Håll nu tumarna för att vi får ett strålande väder med mycket sol och lätt vind, snälla fåglar och samarbetsvilliga hundar!
Ha en samarbetande fredag, bjuder på en party låt! Ja det är inte var dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar