tisdag 15 mars 2011

Ut och njut!

Vilket väder!
Själv skall jag ut i skogen en sväng, redan klockan två blir jag instängd på handledarkurs. Det är ju dags att grabben börjar övningsköra, och då måste jag vara godkänd handledare. Gjorde förresten körkortsprovet och vet ni vad!!! Jag blev godkänd :) Men fy bubblan vilka frågor...
I morgon går färden ner till Göteborg, är lite nervös faktiskt. Men inget ont som inte har nått gott med sig, tidpunkten är inte den bästa men å andra sidan finns det ingen tidpunkt som är bättre än nån annan i detta fallet. Har idag även skickat iväg några jobbansökningar, inser att om jag skall slippar mina "årliga" operationer bör jag nog se till att byta profession eller rättare sagt gå tillbaka till min förtid.
Nej nu skall jag UT så det innebär att nu är bloggandet för idag slut!
Ha en härlig dag, bjuder på en låt som gör att man blir glad innifrån och ut.

1 kommentar:

  1. Nu får byborna se till att hålla sig inne när sonen skall köra :-)) Hi hi, skämt och sido, det kommer gå kanoners! Ha en fin dag i solen! Själv jobbar jag inne hela dagen..=)

    SvaraRadera