torsdag 3 mars 2011

Stjärnor och granater

Det är vad jag upplever nu, mitt huvud är fortfarande ett enda stort kaos! Är nu inne på dygn 2 då jag inte får sova pga huvudvärk. Men jag har ändå fått gjort nyttigheter, måste passa på eftersom detta är min enda lediga dag. Håller på att imregnera lite fler tasstofflor, har även haft planeringssamtal angående produkterna. Det tar lite tid men skall det bli bra så skall det :)
Vi skall försöka planera in ett studiebesök under våren, dels för olika material samt för att utveckla fler ideér. Nu skall jag iväg in till Arvika för att hämta ut lite Galastop, nu får vi hoppas att vi slipper hormonbitchar :)
Ha en utvecklande torsdag, bjuder på ett citat av Rudolf Rolfs "Idéer kommer inte flygande som fjärilar, de är rsultatet av hårt arbete."
The sign har jag faktiskt fått uppleva live, men jag gillar hans tidigare verk då han kallades kort och gott Prince. Här är en av mina favoriter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar