torsdag 24 mars 2011

Nu ska det bli gôtt!

Med 12 dagar ledighet från jobbet, nu skall jag bara ägna mej åt mej och mitt. Först ut är en helg i Ljördalen, sedan lite mindre roligt men det väger vi upp med en helg i Härjedalen. Jag lovar att jag har stug abstinens...har inte varit uppe sedan i höst. Idag skall jag ta och röja lite här hemma, vi har ju kommit in i årstiden där grus och lera tar överhanden :( Men nu längtar jag verkligen tills ALL snö/is är borta, så jag kan rensa i hundgården, skulle inte skada det är inte den mest njutningsbara odör som följer med vindpustarna. Men att gå in nu är förenat med livsfara blank is, om detta väder fortsätter lär det gå snabbt. Är faktiskt för en gång skull lite avundsjuk på min gubbe, som för tillfället befinner sig på Island hemlandet åt mina älskade hovbeklädda vänner. Fast det är klart blir nog inte mycket nöjen för hans del som är där i jobb ;)
Nu hoppas jag att ni får en fin dag i solen, själv skall jag nu ta och ägna mej åt lite hederligt skurande.
Ha en solig torsdag, denna låten är till min man :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar