tisdag 6 april 2010

Kommentarer

Jag raderade en kommentar igår min första, skribenten är för mej en okänd person som tydligen sitter med en facit som kommer från en parallell verklighet. Men nog om detta.


Nu har jag fått iväg min beställning på Pawtrekker, fast med en twist. Jag hade först signat upp mej på en gruppbeställning från Norge, men när jag fick se villkoren blev jag lite irriterad. Någon skulle säkert kalla mej snål, men den skulle göras via ett företag och vi skulle få -20% modellen kostar i norska 4490:-. Istället för att vi direkt fick rabatten avdragen vid beställningen skulle företaget hålla hela beloppet till de blev levererade till Oslo. Vi var 11 st vilket innebär att företaget håller 9878:- och sedan för tillbaka när cykeln är levererad. Letade då upp tillverkaren, som jag fann gjorde beställningen via europa med 48 timmar garanterad leverans och fraktkostnad för 3439:- svenska. Sparade nästan 1000:- plus resan tor Oslo.

Ibland blir jag riktigt stolt över mej själv :)


Har en hemlis också, mer om den när det närmar sig men spännande är det.


Ha en sparsam tisdag, bjuder på ett citat av Jan Myrdal " Det är nödvändigt att hela tiden ändra sin uppfattning om verkligheten eftersom verkligheten ständigt förändras. Alltså man byter åsikt för att bevara en ståndpunkt."


1 kommentar:

  1. Oj, vad nyfiken jag blev nu på din hemlis:-)) Skoj också med cykeln.. vill också ha! Perfekt när man har fler hundar som måste tränas under barmarkssäsongen. Ha en fortsatt trevlig dag!

    SvaraRadera