lördag 24 april 2010

Gårdagen

Får nästan lite abstinens när jag inte bloggat. Egentligen hände det väl inte så mycket igår mer än att jag inte var hemma. Och när vi kom hem valde jag att slänga mej på soffan och titta på Talang, börjat få ont i halsen och feber:( så det är väl en vår förskylning på g. Grabben är också förskyld! Väckte honom i går morse och han sa jag mår inge bra!!! Det är något jag inte hör ofta, och när jag hör det vet jag att då är han dålig. Det som var häftigt igår var att vädergudarna har nog aldrig varit så oense....Vi fick en mix av alla väder som finns, sol, regn, snö, blåst, hagel och blixt, idag verkar det som om solguden har övertaget för nu i alla fall.

Dottern är hemma denna helg, hon skall köra bil dagens övningar kommer att bestå av att hon skall lära sig backa. Vi kommer att sätta upp koner i vår ridbana som hon skall backa genom....det kommer bli lite mission impossible men träning ger.......just de färdighet.

Bil det har hon redan, min farfar´s Golf -91 bensinsnål och kvick, finns lite skavanker men som första bil helt ok.


Ha en snål lördag, bjuder på ett citat av Gilbert Keith Chesterton "Tolerans är dygden hos människor som inte har några övertygelser" Lika bil men inte dotterns!






Vem är detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar