måndag 19 april 2010

Förbryllande

I går kväll började det snöa fast himlen såg ut som efter en varm klar sommardag ?!!? Så nu har vi vitt på marken och taken igen, blir nog inte så långvarigt. Ögn trivs bra med Ann och Muskur, känns väldigt skönt att det funkar bra. Idag skall hon få sina hovar verkade och Ann skulle försöka dela henne enorma man, det har gjorts tidigare men tyvärr inte med ett bestående resultat hoppas att Ann lyckas bättre :) Ögn har en man som är enorm och det är väldigt snyggt att titta på, men tyvärr är det också så att den väger mycket och blir en belastning för hennes hals/nack muskler.
Har nu på morgonen suttit och kollat igenom FA kommisarieprogram, har lagt upp de anmälningar jag fått mest för att bekanta mej med programmet. Måste säga att det är ett mycket bra program, är lite för färsk ännu men jag är ganska säker på att jag kommer att behärska programmet utan större svårigheter (som den lilla data nörd som jag är).
Har bestämt att Akira skall få en vilo period, hon vekar vara lite depp/övertränad kommer istället satsa ännu mer tid på min enorma bebis Eya som har kommit in i en slags duracell period :) Lilla Buffy henne har jag mest skojtränat lite med sitt och stanna ligg osv. Har sällan träffat en så snabb fattande hund :D
Bjuder på en bild som Ann tagit av Ögn och Muskur mer om dem kan ni läsa här >>>

Ha en bildlig måndag, bjuder på ett citat av NN " De flesta människor sätter upp villkor för sin lycka, men lycka kan vi bara uppleva om vi inte sätter upp några villkor alls. "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar