fredag 30 april 2010

Städaredag

Solen skiner och det är riktigt skönt ute, men dagen idag skall ägnas åt städning. I morgon skall vi nämligen fira grabben eftersom han fyller 16 på måndag den 3/5. Baka skall jag också göra, blir nog en chokladtårta av något slag. Just nu sitter jag och väntar på att min näsa skall sluta blöda, så jag kan sätta igång. Appropå näsor, min har inte riktigt varit sig själv sedan jag fick min svininfluensa spruta. Ni som följt min blogg vet att jag blev väldigt sjuk efter den, tyvärr så har min näsa inte hämtat sig :) Har ett mycket dåligt luktsinne för att inte säga obefintligt, och jag är konstant tätt i näsan. Och jag använder inte nässpray, så det är ingen biverkning av att jag missbrukar det.

Nej nu har jag beklagat mej nog om min näsa som hamnat i blöt.

Ha en torr fredag, bjuder på ett citat av NN " Det västa såren är de, som inte blöder."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar