torsdag 22 april 2010

Äventyr

Jag och grabben och ev en kompis till honom skall på ett litet miniäventyr :) Den 20/6 är det Pier pressure i Göteborg, och där spelar en hel del bra grupper. Låter kanske lite konstigt men jag har nästan samma musiksmak som min son, eller rättare sagt han har nog utvecklat sin musiksmak genom mej :) Detta är inte första gången vi är iväg på konsert, han var nog 10år första gången han var med på Arvika festivalen med mej vi har också varit på Iron Maiden. Vi båda skulle varit på Marilyn Manson förra året, tyvärr blev den inställd. För att nämna några av de band som jag kommer titta extra på är... 30seconds to mars, Paramore, Takida, Him och Dead by april.

Måste säga att jag gillar verkligen detta med festivaler, om jag vore ung idag skulle jag antagligen åkt från festival till festival. En annan festival jag skulle vilja besöka är också i Göteborg och det är Metaltown.....Rammstein kommer dit suck....

Nog om detta, jag skall får se dessa :) och de låter så här, bjuder på en akustisk version.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar