onsdag 7 april 2010

Fy bubblan

Tittade ut genom fönstret och så inte ett smack, vi har en tjock grå disvägg ute. Lite har den lättat nu ser iaf ner till ladugården, men inte blir jag direkt inspirerad av vädret. Skulle idag vilja lägga mej och dra täcket över huvudet och sova, men jag tror inte mina fyrbentavänner skulle uppskatta det.

Idag skulle jag åka på ett besök, men vi skjuter på det eftersom "vissa" har fått kräksjukan. Det är inget som jag känner ett behov av att få, och jag är inte direkt avundsjuk på den drabbade hon mådde inte så bra igår. Så jag skänker en massa krya på dej tankar, och hoppas att du kommer dej på benen snart.

I och med detta fick jag en tom dag, undrar vad jag skall hitta på istället. Har egentligen massor av saker jag borde göra, tråk saker. Men det får bli när solen skiner då är det lättare att pyssla med tråkiga saker :) Ägnar mej heller åt mina fyrbenta, de ger mycket positiv energi en grå och trist dag.


Ha en positiv onsdag, bjuder på ett citiat från Flåklypa " Kom arbetslust och träng dig på - här skall du motstånd finna. "






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar