söndag 11 april 2010

Båt

Som jag har berättat så har vi fått en båt, den skall vi åka och titta på idag. Sedan har svärfar köpt innedörrar, som inte passade så dom skall vi få. Som sagt vi har alltid hål att fylla och täta så dörrarna kommer väl till pass. :)
Ser ut att vi får en underbar dag igen, gårdagen gick till ingenting kan säga att jag var minst sagt irriterad. Har väldigt liten sans för människor som snor min tid genom att inte vara ärliga från början, så igår gick det en hel dag pga en tid bandit. Mer om detta en annan gång.


Nej nu skall jag försöka jaga upp grabben, som dygnade förra natten/dagen är nog bäst annars är risken att han sover bort hela dagen och inte kan somna i kväll. För på måndag börjar skolan igen, och jag väntar på min leverans. Är spännande med dagens teknik jag vet exakt vart mitt paket befinner sig. Den som väntar på nått gott väntar alltid för länge.


Ha en god söndag, bjuder på ett citat av Charles Baudelaire " Att slå ihjäl tiden, detta monster, är vår allra vanligaste och mest tillåtna sysselsättning"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar