lördag 1 maj 2010

Urk

Nu har jag hamnat i en dålig period, den västa av dem alla....Har migrän och har mediciner för det, var ca 1 år sedan jag fick ett enstaka anfall. Nu är jag inne på dag tre, mina tabletter hjälper mycket bra men som allt annat har de en baksida. Jag går som i ett vaccum, i en lala värld vilket inte kanske är optimalt när vi skall ha släkten på besök. Som tur är vet alla att jag är som jag är :)

Nu skall jag ge mej i kast med tårtan.

Ha en lala dag, bjuder på ett citat av Father Larry Lorenzoni " Att fira födelsedagar är sunt. Statistiken visar att de som firar flest födelsedagar också är de som lever längst."


2 kommentarer:

  1. Stackarn.. hoppas att du blir bättre snart. KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack, har bra medicin som tur är, men det är flera år sedan jag haft ett sånt här anfall som sträcker seig över flera dagar.....

    SvaraRadera