fredag 21 maj 2010

Planering och prioritering

Ja på måndag börjar jag mitt nya arbete, tyvärr fick jag börja med att vara ledig....skall nämligen iväg och kopiera upp program till utställningen. Inte kanske det intryck man vill ge direkt, detta har inneburit att jag idag har gjort allt klart pappersväg eftersom jag inte kommer ha den tiden under veckan. Jag har skrivit alla kritiklappar, skrivit ut program och gjort nummerlappar. I morgon skall jag hinna stängsla och hämta hem Ögn, hämta Heitur gångavstånt skönt nog :) Idag har jag även skurat grannens transport och vi har även fixat dit en ny taklucka, tror faktiskt att hon uppskattade att vi fixade det så snabbt. Blev själv glatt överraskad att det fanns att köpa i Karlstad, men nu skall jag gå och sova. Har fortfarande en huvudvärk som inte riktigt vill släppa.



Ha en god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar